piątek, 3 czerwca 2011

Syoss - Granatowa czerń. Farbowanie.

Hej, witajcie, oto kolejna notka :) Dziś napiszę o farbce Syoss i o kolorze Granatowa Czerń. To mój ulubiony kolor i zawsze farbuję włosy na czarno.








 
Mój naturalny kolor to ciemno brązowy, przyciemniam go do czerni z połyskiem granatu. Nie niszczą mi się włosy, gdyż przyciemnianie nie jest tak destrukcyjne jak rozjaśnianie, ale i też dlatego, że Syoss nie niszczy mi włosów. Po farbowaniu mam miękkie, puszyste włosy. 
http://www.syoss.pl/index.php?id=121
 Na stronce podanej wyżej macie całą paletę kolorów. Jest bardzo duży wybór. 


W środku znajduje się aplikator, który ułatwia nakładanie farby, dzięki czemu nie robimy bałaganu w łazience jak przy mieszankach, które same musimy mieszać. Dołączone są oczywiście rękawiczki, które o dziwo! pasują na moje dłonie, mają takie jakby zaciski, dzięki czemu nie zsuwają się. Jest także odżywka do włosów, po której włosy są naprawdę mięciutkie. 
Efekt koloryzacji :) Czarne włosiny :) Jestem zachwycona.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz