niedziela, 12 czerwca 2011

Kosmetykowo :)

Dzisiaj potestujemy trochę kosmetyków :)








Na pierwszy ogień pójdzie moja nowa zdobycz - fluid rozświetlający, Lirene Shiny Touch. Produkt ma przyjemny zapach i dozownik dzięki czemu łatwo się aplikuje. Ma - moim zdaniem - lekką konsystencję, dobrą na lato. Skóra jest pełna blasku i promienna, nawilża skórę i wygładza, skóra jest delikatna. Kryje dość dobrze. Zawiera filtry UVB, które chronią przed szkodliwym promieniowaniem. Cena przystępna około 20 zł :) Zależy od sklepu kosmetycznego. Bardzo polecam!






A oto puder w pędzlu Golden Rose Diamonds Powder. Nie jest to jednak zwykły puder, a bardziej imprezowy ponieważ ma pełno świecących drobinek. Fajnie wygląda na opalonej skórze. Puder można stosować na całe ciało. Trzyma się długo. Cena 30 zł. 
Wygodny aplikator.






W te wakacje modna jest też pomarańczowa szminka. Ja nie używam na co dzień szminki, ale na wyjścia można się maznąć. Na początek kupiłam sobie szminkę firmy HEAN, za 12 zł. Szminka ładnie pachnie, ma intensywny kolor i bardzo długo się trzyma. 
Na koniec pochwale się prezentem jaki dostałam od rodziców :)
 Bardzo pożyteczna skrzyneczka na kosmetyki i biżuterię. Super pomysł na podróż. 



Skrzyneczka jest dosyć duża, metalowa. Cena około 30 zł.





Skrzyneczka otwiera się...





.... i jeszcze rozsuwa na bok, pokazując kolejne półeczki.








Serdecznie polecam :) Jest nawet kluczyk, co by wścibska młodsza siostra albo brat nie zaglądał :) 



Pozdrawiam,
Cola. 

4 komentarze:

  1. kurde... bardzo mi się podobają czerwone usta ;D.
    Skrzyneczka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor szminki. A podobnych szkatułek do tej, co pokazałaś, mam sporo w domu ;)

    Jeśli masz ochotę, zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń